דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת יונים מהם הפתרונות המקובלים בישראל 

מאת    [ 14/01/2013 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1685 פעמים ]

היונים גורמות למטרד אדיר לאדם ולסביבה, קצת התרבות היונים גורם ליונים לקנן בסביבת האדם ומגוריו. היונים מעבירות מחלות רבות שחלקם מסוכנות ויכולות אף לגרום לדלקות מוח קשות, כיני יונים מועברות דרך היונה וגורמות לנו לעקיצות וגרודים עזים בכל חלקי הגוף ואנו נזקקים לשרותי הדברת יונים היונים אוהבות לקנן בעיקר במרפסות שרות, אדני חלונות,קרניזים מעקות בטון,פירים של בניינים ועוד.

הפתרונות המקובלים כיום ייעודם למנוע את חדירת היונים ולא לבצע הדברת יונים כלל, היונים חיות מוגנות ולכן אין צורך לבצע הדברה אלא סילוק היונים בלבד.

רשת יונים מטרתה למנוע את חדירת היונים למרפסות השרות או פירים של בניינים והאמצעים הדרושים לכך הם מרחיק יונים המיומן ובעל מכשור טכני המתאים לכך וכמובן בעל היתרים וביטוחים לעבודות גובה.

מספר רשתות הרחקת יונים מקובלות בישראל והם :רשת ניילון שקופה יתרונה הבולט הוא המראה האסטטי הניתן למבנה, רשת פלסטיק ניתנת לקנייה אף בחנויות מיועדת בעיקר לחלונות קטנים במיוחד באזורים מוצלים חסרונה של רשת זאת עמידותה נגד קרני השמש.רשת חבלים עמידה יותר נגד פגעי הטבע וקרני השמש עשויה מסיבים המקנים לרשת עמידות,רשת ברזל מגולוונת מיועדת בעיקר לפירים קטנים כמו פירים של חדרי שרותים. התקנת הרשתות לרוב על ידי קדיחה בפטישון בבטון בקצה,חיבור עוגנים לקיר, יצירת מסגרת לרשת על ידי כבל פלדה לרוב בעובי של 1.5-2 מ"מ היוצר מסגרת לרשת ולאחר מכן הידוק הרשת בעזרת מותחני כבל ומהדקי כבל המיועדים לכך. התקנת רשת יונים מצריכה ידע וניסיון, 

פתרון נוסף מקובל בישראל ובעולם דוקרנים ליונים שמטרתם למנוע כלל את נחיתת היונים באזורים הרצויים, קיימים מגוון רחב של סוגי דוקרנים כאשר השוני העיקרי בינהם הוא סוג החומר רוחב הדוקרן וכמות הדוקרנים המותקנים על גביו, דוקרני פלסטיק מיועדים למקומות מוצלים אינם עמידים לאורך שנים רבות נגד קרני השמש, דוקרני נירוסטה קיימים מגוון רחב של דוקרני נירוסטה גובה הדוקרן כ-11 סנטימטר ורוחבו כחצי מטר, הדוקרן עשוי מזיזי נירוסטה אל חלד המותקנים על בסיס פוליקרבונט אלסטי המאפשר הדבקה או הברגתו, רוחב הדוקרן בין 5 סנטימטר עד ל 15 סנטימטר.

פתרונות נוספים המקובלים בתחום זה הם מלכודת ליונים המיועדת ללכידת יונים על ידי תיבה בעלת פתח כניסה ועובדת על ידי החדרת פיתיון גרגירי לתוך הכלוב, היונה חודרת לתוך התיבה והדלת נטרקת והיונה נלכדת. 

בובת עורב שמטרתה לגרש את היונים יעילה בחלק מהמקרים כמו ההדברה האלקטרונית שמטרתה לגרש את היונים מאזור מחייתם על ידי שינוי תדרי הקול.

קפיץ מקפיץ פתרון המיועד בעיקר לגגות רעפים, סליל הנפרש על גבי הגג וגורם ליונה להסתבכך עם כנפיה ולעוף מהמקום.

ברשותנו סל פתרונות רחב בתחום זה נשמח לייעץ.

 

דוד לוקשביץ בעלים של החברה הארצית להרחקת יונים. החברה פועלת בפריסה ארצית ומספקת שרותי הדברה והרחקת יונים סילוק יונים בעזרת סל פתרונות רחב למגזר העסקי והפרטי. אנו שמים דגש רב על הרחקת יונים ולא על הדברת יונים. 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב